
Slimme marketing: Beyoncé trekt met haar curves de aandacht in nieuwe reclame van Levi’s
Beyoncé showt haar mooie figuur in de nieuwe reclame van het jeans-merk Levi’s. De zangeres, met 312 miljoen Instagram-volgers, laat op het sociale media platform zien over curves te beschikken. Slimme marketing van Levi’s, zullen we maar zeggen.
Beyoncé schittert wederom in campagne van Levi’s
Levi’s® lanceert samen met Beyoncé Pool Hall, het tweede hoofdstuk van de REIMAGINE-campagne. In deze nieuwe film schittert Beyoncé in een iconische denim-on-denim look, die de tijdloze veelzijdigheid van jeans benadrukt.
Na het succes van Launderette blaast Pool Hall de legendarische Levi’s®-reclame uit 1991 nieuw leven in. Onder regie van GRAMMY-winnaar Melina Matsoukas neemt Beyoncé het op tegen Timothy Olyphant in een spannend potje pool. Beyonce liet zichzelf al eerder zien op Instagram. Bekijk de korte video van Levi’s hieronder:
Dit bericht op Instagram bekijken