Het verhaal van Jason Wojo: de jongeman is op zijn 27e al multimiljonair
Om bakken met geld te kunnen verdienen is het niet noodzakelijk om vastgoedhandelaar of chirurg te worden, want zelfs in de reclame-industrie lopen multimiljonairs rond. Een goed voorbeeld daarvan is Jason Wojo, die door middel van strategisch advertentiebeheer een bedrijf met een inkomen van ruim 133 miljoen euro wist op te bouwen. Wojo ontvangt uiteraard een stevig inkomen en beschikt momenteel over een nettowaarde van meerdere miljoenen!
Rijk worden met strategisch advertentiebeheer
Binnen de wereldwijde reclame-industrie is Jason Wojo één van de belangrijkste en grootste spelers. De ondernemers is slechts 27 jaar oud en is al jaren eigenaar van een zeer succesvol bedrijf. Deze onderneming is gespecialiseerd in het opschalen van andere bedrijven door middel van een strategisch advertentiebeheer. Inmiddels heeft Wojo maar liefst 1.320 verschillende bedrijven om weten te toveren tot ondernemingen met een miljoenenomzet. Bijna 60 klanten van Jason Wojo wisten dankzij zijn advertentiebeheer een omzet te genereren van tientallen miljoenen om zelfs miljarden.
Het mag duidelijk zijn dat de manier van adverteren, zoals het bedrijf van Wojo dat realiseert, uitermate zegevierend is. Volgens Jason is dit te danken aan de vier pijlers waar z’n bedrijf zich op richt. Het draait kennelijk allemaal om het ontwikkelen van onweerstaanbare aanbiedingen, het creëren van verkooppagina’s met een hoge conversie, het realiseren van overweldigende advertentiecampagnes en het volgen van belangrijke prestatie-indicatoren om winstgevend gedrag te stimuleren. Met dank aan deze vier pijlers wist Wojo niet alleen andere bedrijven steenrijk te maken, maar ook z’n eigen onderneming!
Een ton omtoveren naar vier ton
Via betaalde onlineadvertenties heeft het bedrijf van Jason inmiddels een vermogen van ruim 133 miljoen euro vergaard. Om dit abnormale inkomen te realiseren heeft de onderneming ‘slechts’ 30,5 miljoen euro uit moeten geven. Het klinkt alsof deze omzet op oneerlijk wijze is verkregen en de klanten van Jason zijn beduveld, maar niks is minder waar.
Alle klanten van Wojo verkrijgen een rendement van gemiddeld vier dollar per dollar die aan de advertenties wordt uitgegeven. Als een klant een ton zou uitgeven aan het advertentiebeheer van Wojo, komt daar dus een rendement van maar liefst 400.000 euro voor terug. Zo heeft ondernemer Jason Wojo een heleboel andere ondernemers succesvol gemaakt, maar ook z’n eigen bankrekening heeft hij flink weten te spekken. Naar verluidt is Jason op dit moment goed voor een nettowaarde van zo’n 4 miljoen euro. Over financiële zaken maakt hij zich dus absoluut geen zorgen meer!
De dikke auto’s en dure horloges van Jason Wojo
Dat Jason Wojo geld verdient als water laat hij veelvuldig blijken via sociale media. Zo flaneerde de ondernemer met een peperdure McLaren en liet hij zien dat hij een gloednieuwe Bentley Bentayga in z’n wagenpark heeft zitten. Deze zwarte bolide beschikt over een nieuwprijs van dik 300.000 euro, al zou deze aanschaf slechts een lachertje zijn voor een vermogend man als Wojo.
Ook geeft Jason veel centen uit aan sieraden, waarvan z’n Cartier Santos-horloge een goed voorbeeld van is. Het klokje is op zowel de horlogeband als wijzerplaat ingezet met diamanten, en heeft de ondernemer dus een flink zakcentje gekost. Soortgelijke horloges kosten op dit moment al snel 25.000 euro, waardoor Wojo zichzelf een schouderklopje mag geven vanwege dit klokje.
Lees ook: Hoe een 25-jarige ondernemer met zijn bedrijf hoofdsponsor van FC Den Bosch en GLORY werd